2016, het jaar van de afgewerkte projecten

De tweede week van het nieuwe jaar is nog maar net begonnen, en het is nu al duidelijk: 2016 wordt het jaar van de afgewerkte projectjes!

Ik nam eindelijk de tijd om mijn muts af te werken. In 2015 begonnen, te klein gebleken en opnieuw begonnen, en nu afgewerkt.



En mijn trots van deze winter: mijn zelfgemaakte winterjas. Ik begon er eind september aan, en werkte er voornamelijk om de twee weken op het Femma naaisalon aan. Nu dus eindelijk, helemaal: af! Geluk bij een ongeluk: 't is nog steeds geen winterweer geweest...


En last but not least, hier wordt stilletjes (en luidop) gehoopt dat 2016 het jaar is waarop we kunnen afklokken voor onze (ver)bouwing! Thomas is alleszins goed terug bezig, na een anderhalve maand "winter"stop. Het voorportaal krijgt vorm, en de eerste voorbereidingen worden getroffen om de muur uit te breken!


Zo, rest er mij alleen nog om jullie allemaal een even productief jaar toe te wensen als onze eerste twee weken!

Reacties

Populaire posts