De uitstap

De grote vakantie zit erop, Tibe terug naar school, Frauke naar de onthaalmoeder, papa op de stellingen van onze verbouwing, en ik... ik heb nood om de creativiteit bot te vieren. Twee maanden lang vond die een uitweg tussen de soep en de pattatten, en bleven er dus noodgedwongen enorm veel ideeën in halve uitvoeringsfase -of in mijn hoofd- zitten.

Voor het eerst in zes maanden tijd ging ik er eens volledig kinderloos tussenuit. Ik kreeg een uitnodiging voor een kort toonmoment van laureaat Vakoverschrijdend Atelier in het SLAC (Mark Cannoodt), nam Mie mee op sleeptouw en beleefde een mooie, (ver)frisse(nde) en breinvullende namiddag. Na eerst een lekker lunchke, ook al waren alle nieuwe vegan en veggie eetgelegenheden gesloten op zondag...




En de creativiteit? Mie en ik hebben er alvast een nieuwe date mee vastgelegd. Inspiratie genoeg alleszins, die liep gewoon zo over 't straat ;-)


Foto's getrokken door Mie. Lees een meer inhoudelijk verslagje van onze namiddag op haar blog!

Reacties

Populaire posts