Terugblik op de laatste schooldag

Een week geleden was het de laatste schooldag van ons eerste schooljaar als ouders. Te veel gedachten schieten door mijn hoofd als ik aan het voorbije jaar denk. Hoe trots ik ben op onze kleine man. Hoe veel hij gegroeid is.

En dat allemaal onder de vleugels van de kleuterjuf. Dus was een bedankje zeker op zijn plaats.

Ik ging voor de klassieke beker/mok/tas. Alleen was het niet de kant-en-klaar gekochte variant met "bedankt juf" erop, maar schreef ik er zelf in kalligrafie een gedicht op van Sukha Amsterdam. Ik volg namelijk niet-zo-stiekem juf Nele haar pinterest bord en merkte dat ze die gedichtjes nogal leuk vond ;-)


Reacties

  1. Supertof! Ook echt knap hoe die kalligrafie eruit ziet op een tas. Op een tas schrijven blijft voor mij toch echt moeilijker dan op een papier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja, het is iets meer concentratie, hoewel het vooral de uitdaging is om de juiste consistentie van verf te krijgen die uit mijn pen vloeit... Dit is mijn tweede maaksel, en dit keer was de verf met momenten toch te vloeiend waardoor er opeens dikke druppels uitkomen... Veel oefenen dus ;-)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts