Tijd

Ik heb mijn tijd wel genomen. Eerst 6 weken Australië (van Brisbane tot Cape Tribulation, om het even ruw samen te vatten). Dan anderhalve week bekomen van een helse terugvlucht. Dan terug in gang schieten: met Sig!s, met bijscholingen, in huis. En nu eindelijk ook met de blog!
Niet dat we hier hebben stil gezeten. Er valt veel te vertellen. Zo heb ik al wat tuin-updates gemist: van hoe wij de tuin achterlieten, hoe we hem na 6 weken vakantie terugvonden (ondanks 3 weken onderhoud door onze housesitter), door het warme maar regenachtige weer was de tuin lichtjes gezed... ontploft. En hoe de tuin er nu uit ziet, want daar is alweer wat bijgekomen!
Ik wou gewoon al laten weten dat ik nog leef, dat wel! En dat ik hier terug in gang schiet, dat ook!

Maar alles op zijn tijd, natuurlijk.


Reacties

Populaire posts