Geïnspireerd: kalligrafiestijlen / Inspired: calligraphy styles

Vorige week had ik een kalligrafiedagje samen met Mie. We gingen papier halen in Hexagoon. En ik had pennenhouders nodig voor mijn kalligrafiepennen, dus gingen we ook naar Arteel. Ik kocht er 4 pennenhouders voor maar € 4.
Het was een inspirerende dag, ook al kon ik maar aan één klein project werken (wat tot nu toe onafgewerkt is, dus ik kan nog niks tonen...)

Toen ik thuis kwam, begon ik mijn kalligrafie handschriften te ordenen. Ik merk dat ik op een verschillende manier schrijf, afhankelijk van het project. Dus goot ik ze in min of meer 7 verschillende stijlen.




Ik liet me inspireren door een groot artiest. Weet jij door wie?

P.S.: Ik weet het, ik heb weer een schrijffout gemaakt... kan je 'm vinden?

---
Last week I had a calligraphy day and meet up with my friend Mie. We went paper shopping in Hexagoon. I also needed some pen holders for my calligraphy pens so we went to Arteel. I scored 4 pen holders for €4.
It was an inspiring day, although I only got to working on one little project - which is unfinished so nothing to show yet.

When I got home, I started organising my calligraphy scripts. I notice that I write differently depending on the project, so I kind of arranged them into 7 different styles

I got inspired by a great artist... can you tell who it is?

P.S.: I know, I made a mistake again... can you find it?

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts