Mei is voorbij

En zo ook de "me made May", waar ik gezellig, euh... niet aan mee deed. Dat is volledig aan mijn drukbezette hoofd voorbij gegaan, want ik was helemaal in beslag genomen door de funderings- en tuinwerken.

Maar ik heb wél mijn steentje bijgedragen aan het zelf-maken mee zichtbaarder/hip/leuk te maken. Sig!s ontwierp namelijk het campagnebeeld van Femma maakt het zelf. Dat campagnebeeld kon je in de maand mei in het Femma-magazine en in acties van lokale Femma-groepen zien opduiken. Bij deze: vrouwen ten lande: verenigt u (bij Femma bijvoorbeeld) en maak het gezellig zelf!



En om toch nog achterop te hinken bij de Me Made May-actie: ik ben helemaal verkocht voor de onderbroeken van eennieuwejurk. Ik geef mezelf dan tot de volgende mei-maand om er ook zo eentje te fabriceren ;-)

Me Made May draait erom om zelfgemaakt of "upcycling" van tweedehands artikelen in de kijker te zetten. Dat je je eigen kleerkast (of de inhoud ervan) toch mooi kan pimpen met zelfgemaakte items. 

---
 The month of May is over, and so is Me Made May. I didn't participate, because I was so preoccupied with the foundation works and working in the garden.
But I did my best to make the make-it-yourself movement more visible/cool/fun. Sig!s designed to campaign image of Femma maakt het zelf. You could see this campaign image last month in the May issue of Femma-magazine and in actions of the local femma-groups. 
So here's another call: Women in Belgium: gather (at Femma, for example) and make it yourself!

And to be a very late and poor Me Made May participant: I love the undies eennieuwejurk made. I give myself to the next may-month to make one of my own ;-)

Me Made May is about making things for your wardrobe, and upcycling items that deserve a second life.

Reacties

Populaire posts